marhaban ya marhaban

welcome...welcome..melayu kata...SELAMAT DATANG

Sunday 27 March 2011

FAMILY DAY PART 3

Pergh..kalo tau dek kwn lemau aku tu...mmg dia kutuk....hehe...baper bnyk part tah dlm family day aku ni..hehe... nk wt cmna..kami kreatif.

So, selepas dr acara poco2 n senaman pagi, ia diikuti dgn acara telematch...macam2 ada..kami dibahagikn kpada 6 kumpulan....dn nama pada masa tu cuma nama bdk tadika..hehe.. ABCDEF.. tu jer.. dn aku dlm kumpulan B... nnti aku tayang ahli2 kumpulan aku...dn juga acara2 yg kami jalankan...korg tengok jer..tak yah baca....hehe


ni ler kumpulan aku...kumpulan B..hehe


acara ni aku namakan....sibuta menyuap sirabun gaban

masih acara yg sama

ni lak acara 'culik ank' hehe....

yg ni luar acara....dia tgh..'tny sama pokok apa sebab goyang'

acara sapa paling kuat gelak..haha...

master mind tuk telematch family day


ni acara...'bom hiroshima'

antara mangsa bom hiroshima

er....hiroshima yg dibom

demo tuk acara... lost n found..hehe

photographer kami....auww...haha

cari...rebut..baluuuuuuuuun...


er sebelum tu...ada larian tnpa had umur..haha..

demikian td part 3 of my family day...hehe...ngntuk ler pulak nk smbung...sok lak ya...hehe...chalo


1 comment:

  1. nampaknya kawan lemau ko tu dh insap nak mencomment..tu pasai dia senyap huhu..meh aku komen: ada berapa banyak ko punya part????

    ReplyDelete