marhaban ya marhaban

welcome...welcome..melayu kata...SELAMAT DATANG

Wednesday 16 March 2011

FAMILY DAY 2011 (DAY 1)

1.  Pada tanggal...(cewah...main tanggal2 lak...hehe) 12 - 14 mac yg lalu..berangkatlah aku dn family2 ke PD. Pada awal plannya kami ke permaisuri resort...tp atas kesilapan teknikal..kami ke ancasa spa n resort..alah dkt2 jer pun.

2.  Org lain sampai awal, aku jer terlewat..hehe..(akukah yg terlewat? mmg pun the very last yg smpai .. haha) pasal ada PTA meeting kat sek..so layan ler sek dulu...aku smpai masa org sumer tgh tunggu nk baca yassin dn bertahlul..eh tahlil, so duk ler ala2 ustazah di cecelah kaum kerabat yg ada.

3.  Selesai majlis, smpat kami bermarhaban, mengambil sedikit berkat atas smbutan maulidur rasul. lama tak bermarhaban bergether2 ngn family..best gak.

4.  Majlis diteruskan dgn taklimat program family day .. dn penerangan dgn buku program yg telah dihasilkn oleh one of my kazen...canggih wei....tak caya...cetgk..hehe..(aiseymen...tak tul kan ler pulak..pandai2 ler korg tgk.hehe)

Buku program

5.  Lepas pmbtulan demi pmbetulan dibuat, ada lak majlis pertukaran doorgift... seronok gak...saling bertukar hadiah. Aku dpt gak tp malangnya sipemberi tidak memaklumkan namanya di kotak hadiah...so terimas diucapkn kat cni sj lah..whoever u r....bekas er..gula2 kot..nk panggil apa pun tak tau hehe..but nice..thnks ya....cntikkn..hehe..
tak ketinggalan yalah acara pengagihan t'shirt family day yg turut dibuat time ni....last year kaler pmbangkang thailand..hehe..sigelombang merah. This year kaler...'biru mata itamku' hehe....tgk ler..

Doorgift yg aku dpt..cun kan
T'shirt this year...er..kecik? ha ah..ni size ank aku..hehe

6.  Pas tu at almost 10.30 majlis bersurai.. kazen2 jejaka aku...berkarok kat lounge resort..hehehe..aku berdoa moga tak ujan mlm tu or the next day..kang acara sukaneka sok kena postpone lak..
and aku? aku wat per? hehe..hajat ati nk join gak, tp lapaq ler pulak..so aku masuk bilik sebelah n melantak hehe... nasi ada, asam pedas ada, tempeyek ada, buah ada, smbal ada... fuh... smpai senak aku makan..pastu ada ker leh aku nyanyi.. wat kawan katak leh lah..so aku hehe.. memadamkn diri hehe..pasal sok tugasan berat menantiku..nk tau per dia???? tungggggggggggggguuuu
(penat gak mengarang ek...hehe..)
 eh eh...lupa nk kabor...time org bertaklimat aku sempat memposing ngn my two bros..mana ada bro lain lg..tu ler dua..hehe... nk tgk? hehehe..tgk ler

bro2 yg sengal..hehe....but i love them
 TO BE CONTINUED.......

2 comments:

  1. ko pk bro ke je sengal...padahal dia pun sama hehehhe

    ReplyDelete
  2. hwa hwa hwa.... tp tak ler sesengal ko..hahahha

    ReplyDelete