marhaban ya marhaban

welcome...welcome..melayu kata...SELAMAT DATANG

Saturday 16 April 2011

FRIENDS

jumaaat lepas aku ke SR....meraikan hari lahir one of my friends.... kenapa ttiba aku citer pasal ni... kalo nk diikutkan..biasalah kan kita celebrate birthday org lain...birthday mak .... abah....ank ... hubby... wife.... adik ... kakak ....abang ... kawan...tp kenapa kali ni aku citer pasal ni... pasal kata2 sorng kawn yg pada ku amat menarik.....

"we cn have millions of friends...but the one that we cherish... are very few.. cos they hv a very special place in our hearts for very special reasons ... so.. value them more as they are very special....."

itu pendapat kawn aku....dn tak salah untuk kita sama2 fikirkn....dn pendapt dia tu aku nk backup lg ....bkn ler berrmakna kwn2 lain tak der erti dlm hidup..sumer kwn ada makna tersendiri.. ada tempat tersendiri..ada keistimewaan tersendiri..dn cuma kita jer tau... kerana pada aku.... setiap insan yg pernah hadir dalam hidup ini... telah mmbantu mewarnakan kanvas seorng insan bergelar aku, mematangkan aku dn menjadi aku seorng aku seperti hari ini..terima kasih teman......
aku....Yang....n linda....happy birthday Yang!!...

No comments:

Post a Comment